کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

پسرک بازیگوش کم خواب!!!

1393/9/17 21:55
نویسنده : مامان یاسی
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیرین من،شیطونک من هر چقدر هم بگم عاشقتم به کلام باز هم کمه،شیرین ترین من تو اونقدر واسه ی همه دلبری میکنی که بی دروغ همه عاشقتن

وقتی بهت میگم نفس مامان کیه با دستای خوشگلت میزنی رو سینه ات و میگی من من وقتی ازت میپرسم مامانو چندتا دوست داری ؟با صدای قشنگت میگی ده تا ،تو منو مجنون خودت کردی من عاشق اون انگشت اشاره ی تو هستم که به همه چی اشاره میکنه من عاشق اون رقص با ناز و ادات هستم من عاشق شیطنت های فراوونت هستم من عاشق اون شکم قلمبه ات هستم من عاشق نه گفتنای با ناز و ادت هستم ...

پسرک تو دنیای منی تو همه ی زندگیه منی تو هوای منی...

ما با هم کلی بازی میکنیم از درست کردن حلقه ی هوش و فلش کارت تا دنبال بازی و قایم موشک و نقاشی و لگو....

تو همیشه زیر پتو قایم میشی و وقتی مامان بلند میگه کیاوششششش قایم شدی؟میگی اوم یعنی عاشقتمممممم و وقتی زیر پتو وول میخوری و میگم زیر پتو کسی هس میگی نه!یعنی میشه دیوونه ی چنین بچه ای نبود و برای هزار بار هم قایم موشک بازی کنیم بازم میری زیر پتو من عاشق اون مغز نخودیت برم که همه اش مهربونی و عشقه

بمون همیشه شاد با خنده های از ته دل با شور کودکانه کودکی کن پسرم برای بزرگ شدن و جدی بودن همیشه وقت هس....

عاشقانه عاشقتم...ه

پسندها (1)

نظرات (0)