کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

کمردرد

1393/10/17 8:18
نویسنده : مامان یاسی
390 بازدید
اشتراک گذاری

مامان چند روزه کمردرد بدی داره دیسک کمر گرفتم و دکتر واسم فیزیوتراپی نوشته ناراحتم عزیزم...

دیروز رفتیم فروشگاه اقای کشاورز بهت یه بیسکوییت داد تو هم یه شاخه کوچیک گل یخ دستت بود دادی بهش هرکار کردم پول بیسکوییت رو ازم نگرفت گفت پسرت باهام حساب کرد....

من عاشق مهربونیهای تو ام دیروز برات سالاد شیرازی درست کرده بودم داشتی میخوردی هی میگفتی ما!یعنی تو هم بخور گفتم عشقم من بعدا میخورم بعد دست کوچولوت رو کردی تو کاسه و یه خیار دراوردی کردی تو دهن من !!!

فرشته ی مهربونم عاشقانه عاشقتم....

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله عاطفه وخاله آتنا
10 اسفند 93 14:54
سلام کیاوش جون .خوبی گل پسر نانازم . خیلی دوستت داریم خیلی خیلی جیگری . دلم برات تنگ شده . می بوسمت . بوس بوس
مامان یاسی
پاسخ
منم همین خاله های مهربونم