کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

اولین غلت پسرکم

1392/8/13 14:25
نویسنده : مامان یاسی
100 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه ماه و ١٨ روزه شدی پسرم .صبح تو رو مثل همیشه دمر گذاشتم که سرتو بالا بیاری و من کیف کنم در همون حال رفتم اشپزخونه که صبحونه رو حاضر کنم وقتی برگشتم دیدم یه پهلو شدی داشتم از ذوق میمردم اما خوشحالیمو بروز ندادم که ببینم چیکار میکنی یهو برگشتی بسمت تشک بازیت اینقدر جیغ کشیدم و دست زدم برات که اول متعجب نگام کردی بعد خندیدی قربون اون قیافه ی مردونه اتماچ سریع به باباتم زنگ زدم و گفتم اونم ذوق کرد بعد به مامانی خبر دادم و اونم کلی ذوق کرد

بابا عصرکاره منو تو تنهاییم زنگ زدم مامانی و بابایی بیان پیشمونقلب

خاله گلبرگ هر روز از وایبر عکساتو میبینه و هیجانزده میشه همش نگران اینه که از ابادان برگرده تو واسش غریبی نکنی منم بهش گفتم که تو خیلی پسر خوش اخلاقی هستی و واسه همه میخندی

جمعه رفتیم خونه ی بابابزرگت عمه هات و مادرجونت بسمت ما دویدن تو خجالت کشیدی و تو بغلم قائم شدی همه اینقدر ذوق کردن....راستی شبش رفتیم عروسی پسرعموی بابات خیلییییی آقا بودییییییماچ

خیلی شیرین شدی پسر...همیشه کامت شیرین باشه ایشالله

عاشقانه عاشقتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)