کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

اولین سفر چند روزه ی تو...

1392/8/15 12:11
نویسنده : مامان یاسی
113 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره بریم تهران خونه ی عمو آرش دو روز بمونیم کیاوشم .منتظر بابا مهدی هستیم تا بیاد(رفته کارواش).

جمعه قراره بریم دوستای نینی سایتیمونو و نینی های خوشگلشونو ببینیمنیشخندخیلی خوشحالم و ذوق دارم

الان ساعت ١٢ظهره و بزور خوابوندمت تا وسیله هامونو جمع کنم اما اومدم اینجا وبلاگتو بروز کنمزبانخب دیگه برم تا بابات نیومده

حتما عکست رو همراه بقیه نینی ها میذارم.

راستیییییییی چند روزه  اسمتو میشناسی و صدات میکنیم برمیگردی نگامون میکنیماچ

عاشقانه عاشقتم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sepide
15 آبان 92 20:00
خوش بگذره عزیزم.سفر به سلامت
جیران بخشنده
27 آبان 92 20:09
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی با وب پسر نازتون آشنا شدم مرسی جیران جون خوشحالم کردی
خاله مررریم
1 آذر 92 18:51
دوستون دارم مامان یاسی و کیاوش گل ما هم شما و رادین جونو خیلی دوست داریم خاله مریم