کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

امروز تولد مامان یاسمنه

1392/4/14 12:31
نویسنده : مامان یاسی
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر تیر ماهیه زیبای من امروز تولدمه پسرم

                                  niniweblog.com

مامان یاسی 27 ساله شد عشقم و تو بهترین کادوی تولد عمرمی،پارسال فقط من بودم و

مهدی،اما حالا سه نفر شدیم من،مهدی و کیاوش ...چقدر شیرینه که تو هستی، که خلوت

عاشقانه ی مارو با لفظ مامان و بابا هزاران هزار برابر شیرین تر کردی،چقدر عزیزی واسمون

که این روزا همش در رویای بودن با تو غرقیم...

باورت میشه امسال اولین سالی بود که تولدم فراموشم شد؟امسال اولین سالی بود که از

هیچکس انتظار هدیه گرفتن نداشتم؟حتی از پدرت!!! نمیدونستم مادر شدن اینقدر آدمو 

تغییر میده الان بهترین هدیه ی من در آغوش گرفتن تو و سالم بودنته

تویی که از وجود منی....

تویی که معنای زندگی رو برام کامل میکنی

تویی که وجودت آرامش دنیای من و پدرته

عاشقانه عاشقتم کیاوشم.

 امروز هفته 37 تموم شد دیگه کامل شدی اگه بدنیا بیای هیچ مشکلی نداری تا دو هفته ی دیگه که قراره بیای بغلم فقط وزن اضافه میکنی و این که تموم اعضای بدنت خارج رحم میتونه به فعالیتشون ادامه بده اونم از امروز بهترین هدیه ی تولدمه عشقم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زينب مامان دونه سيب
14 تیر 92 12:50
سلام مامان مهربون تولدت مبارك انشالله سالهاي طولاني به خيري و خوشي در كنار همسر و پسر نازت به سلامتي زندكي كني . انشالله پسر خوكشلت صحيح و سالم سر وقت به دنيا بياد . راستي سيسموني ني ني خيييلي نازه انشالله به شادي استفاده كنه
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:29
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
سپیده
19 تیر 92 18:17
تولدت مبارک یاسی جون.ایشالله پسرت صحیح و سالم میاد بغلت.بلاخره انتظارها رو به اتمام
samira
26 تیر 92 16:39
خیلی وب سایت جالبی دارید لطفا به وب منم سربزنید.
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 9:43
مباركه عزيزممممم دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:13
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد