کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

وسیله های اتاقت کیاوشی

1392/4/6 14:34
نویسنده : مامان یاسی
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیاوشی جونم از لگدهایی که میزنی میدونم حالت خوبه عشقم

niniweblog.com

امروز مامانی وسیله هاتو میفرسته اما تخت و کمدت رو نصاب ١٢هم میاد نصب کنه اخر سر

این سیسمونی من پیر میشم مادر!

niniweblog.com

دیشب رفتم توی اتاقت روی تشک بازیت یکی از عروسکهات رو گذاشتم و جای تو کلی نازش

کردم و روش پتو هم انداختم که سرما نخورهنیشخندخودمم پیشش دراز کشیدم که بابا مهدی اومد

و بزم مارو خراب کرد!البته کلی ذوق کرد این صحنه رو دید دیشب دیگه طاقتم تموم شده

بود و نشستم کلی گریه کردم اخه مامان یاسی دلش خیلی نازکه دلم برای دیدنت تنگه

پسرم، اخر بابا رو هم به گریه انداختم!خنثی

حالا وسیله هاتو که چیدیم عکس میگیرم میذارم

عاشقانه عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
6 تیر 92 15:47
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
الی مامی آراد
9 تیر 92 19:59
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم