کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم

1392/11/28 20:53
نویسنده : مامان یاسی
210 بازدید
اشتراک گذاری

با دو روز تاخیر 7ماهگیت مبارک کیاوش جونم خونه نبودم که بیام بروز کنم اما با کلی عکس اومدمنیشخند

این عکس هفت ماهیگیت که دوتا مروارید کوچولوی خوشگلتم معلومه

7 ماهگی

عکس تولد بابات که قول داده بودم

تولد

کیاوش کتابخور!!!

کتاب

شما و بابایی

بابایی

آش دندونی که مامانی زحمت پختشو کشید و مامان یاسی هم تزیین اش کرد

آش

و نقاشی که مامان یاسی رو کمد اتاقت کشیده

نقاشی

 

عاشقانه عاشقتم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دلسارا
29 بهمن 92 22:24
عجب مامان هنرمندی . هفت ماهگیت مبارک باشه عزیزم . مرسی سارا جون
الهه
30 بهمن 92 0:14
کیاوش جون 7 ماهگیت مبارک دست مامان یاسی درد نکنه واسه این عکسهای خوجگل ممنون الهه جون
خاله سمیرا
30 بهمن 92 19:17
یعنی یاسی اگه این عکسا رو نمی ذاشتی حسابی شاکی میشدم. کیاوش خاله عاشقتم .تو هم مثل کیارش مدل عکسی. ماشالله خوش عکسم هستی مرسی خاله سمیرا منم واقعا کیارشو مثل کیاوش دوست دارمممم
خاله پونه
1 اسفند 92 20:29
باز من اومدمو عاشقت شدم گل پسرم عاشق اون دوتا دندون فسقلیتم.مامانت رو گاز بگیریا خیلی مامان هنرمندی داریا قدرشو بدون آش دندونیدون هم نوش جوندون باشد(اصفونی گفتم) مرسی خاله پونه ی عزیز که به ما لطف داری گاز که حسااابی میگیره!!
خاله بهنوش و مهران
5 اسفند 92 1:13
مبارک باشه هفت ماهگیت عزیزم...ماشالله به گل پسر خوشگل مرسی خاله بهنوش عزیز
جیران بخشنده
22 اسفند 92 19:52
7 ماهگیت مبااارک عزیز دلم
مامان یاسی
پاسخ
مرسی عزیزم