کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

یلدا

1392/9/30 23:21
نویسنده : مامان یاسی
106 بازدید
اشتراک گذاری

یلدات مبارک عزیزم پارسال اینموقع توی وجودم بودی و من لبریز از شور و نشاط بودم نمیدونستم دختری یا پسر  نمیدونستم قراره اینقدر عاشقت بشم نمیدونستم اونقدر همه چیزم میشی که وقتی میخوام چیزی واسه ی خودم بخرم اخرش همه چیو واسه ی تو میگیرم نمیدونستم که دنیا با تو اینقدر خوب و خواستنی میشه نمیدونستم با یه لبخند میتونی منو دیوونه کنی ...

امسال یلدام خیلی قشنگتر از پارساله اونموقع فکر میکردم مادر شدم اما وجودت و لمس کردنت و بو کردنت ،نگاه کردن به صورت معصومت  چیز دیگه ای که پارسال هیچ درکی ازش نداشتم ...تو واسه ی من زیباترین مخلوق خدایی تو واسه ی من بهترین هدیه ی دنیایی تو همه چیز وهمه کس منی .با تو زندگی و  آسمون و دریا معنا میگیره...

هرچقدر تلاش میکنم حسمو بتونم منتقل کنم تا در آینده درک کنی که چه حالی دارم نمیشه ...

و حالا از امشب بگم از اولین یلدایی که حضورت باعث قشنگ شدن جشنمون شده!امشب شب یلداس پسرم بلندترین شب ساله امشب فال حضرت حافظ میگیریم اما عمه ات دیوان حافظ نداره!!!!آخه مگه میشه آدم تو خونشون کتاب حافظ نداشته باشه؟؟؟

مجبور شدم از اینترنت فال حافظ دانلود کنم و واست تفال بزنم نشد کپی اش کنم تو صفحه ات ولی وقتی برگشتیم خونه حتما اینکارو میکنم

راستی غروب رفتیم آتلیه ی عمو حامد و کلی عکس گرفتیم البته آخر کار شما گرسنه تون شد و قیامت کردی و ما زودتر از بقیه برگشتیم تا بتونی یکم بخوابی الان ساعت 11:22 شبه و شما تو بغلم خوابیدی خوابای خوش ببینی عزیز دلم

عاشقانه عاشقتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
6 دی 92 12:18
یلدات مبارک کوچولو از عکسهای اتلیه ایش هم بزار اینجا مامان یاسی حتما الهه جون
سپیده
5 بهمن 92 15:41
عزیز دلم یلدات مبارک.ایشالله سالهای سال یلدا کنار پدر و مادر خویت به خوشی بگذرونی مرسی همچنین ساینا جون