کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

مخمل مامان

1392/9/11 15:14
نویسنده : مامان یاسی
164 بازدید
اشتراک گذاری

هر کی روی شما یه اسمی گذاشته و بهمون نام صدات میکنه!!

من که صدات میکنم مخمل یا طلا

بابات بهت میگه مهندس خانلریخندهنمیدونم شاید چون شبیه خان ها هستی!!

خاله گلبرگ بهت میگه کپسول آقا

عمه راحیلا بهت میگه نخودفرنگی

عمه اسرا هم میگه کدو تنبل!

فکر کنم بخاطر تپلیت تمامیه این القاب نصیبت شده اخه هرچی فکر میکنم تموم این چیزایی که بهت میگن گرد و قلمبه ستنیشخنداگرچه دکترت گفته وزنت خیلی خوب بالا نرفته ولی از نظر من خیلیم خوبیییعینک

دیروز وقتی بابا بسمتت توپ مینداخت پای راست کوچولو و خوشگلتو بالا میاوردی و میخواستی شوت کنی  منم بهت میگفتم افرین کیاوش مسی!!نیشخند(مسی یکی از بهترین فوتبالیستای دنیاس!!)

امروز هرکار کردم با من توپ بازی نکردی ناراحت کلا بازیهات مخصوص باباته یعنی بابا میاد بعد از شستن دستاش مستقیم میاد سراغ شما و حسابیییییییییییییی باهم خوش میگذرونین

قدر باباتو بدون خیلی عاشقته و تموم تلاشش واسه اینه که تو بهترین چیزا رو داشته باشی

راستی فرصت نشد از عمو آرش و خاله سپیده واسه ی پذیرایی خوبشون تشکر کنم اونا هم خیلی خیلی دوستت دارن

در ضمن دخمل عمو رامز و خاله مهری هم بهمن دنیا میادقلب

خاله گلبرگ و ترگل هم پریروز(جمعه)از ابادان برگشتن تو واسه ی ترگل حسابی میخندی و اونم یسره با اون صدای قشنگش بهت میگه جاااان

عاشقانه عاشقتم پسرک خوش اخلاق...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دلسارا
12 آذر 92 22:30
من هم كه بهت ميگم مو خوشگله