کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

34سالگیه بابات

1393/10/8 13:21
نویسنده : مامان یاسی
249 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب تولد باباته و 34سالگیش هم تموم شده میخواستم کیک بپزم و یه تولد کوچیک سه نفره بگیریم اما این روزا مهدی سرش خیلی شلوغه و گفت خیلی دیروقت میاد درنتیجه پختن کیک به پنج شنبه موکول شد...تو هم که یسره میگی بابا!!خیلی عاشق باباتی پسر!مندوست دارم دوست داشتنتو اما بابات اصرار داره بگه مامانی هستی نمسدونم واسه اینکه منو شاد کنه اینطور میگه یا واقعا به حرفش اعتقاد داره؟اخه وقتی بابات هست دیگه کاری به کار من نداری فقط هر دو سه دقیقه یه ما میگی که از بودن من مطمءن شی...

هرچه که هستی خواستنی ترین پسر دنیایی برام 

مهدی این روزا خیلی داره تلاش میکنه همیشه خسته اس اما با وجود همه ی خستگیهاش وقتی میاد باهات بازی میکنه قدرشو بدون پدر فوق العاده ای داری البته تو هم فوق العاده ای شیرینه من....

راستی عزیزم ما اردیبهشت یا خرداد واسه زندگی میاییم ساری و همسایه ی مامانی میشیم آخ جون خخخ

ایشالله بسلامت بگذره این روزها هم

اخر این ماه واکسن 18ماهگی داری خیلی از دوستامون زدن و جوجه ها اذیت شدن البته دو سه روزه اما از الان استرس واکسن ات رو دارم ایشالله بخیر بگذره آمین...

عاشقانه عاشقتم...

پسندها (2)

نظرات (0)