کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

مامان یه سال بزرگتر شد

1393/4/14 0:14
نویسنده : مامان یاسی
383 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم امروز تولد منه ،در آغوش گرفتنت و سلامتی ات بهترین هدیه منه،پارسال شاد بودم ازینکه شب تولدم 37تو تموم شده و اگه دنیا بیای کاملی و امسال سرشار از عشقم وقتی نگات میکنم قلبم لبریز از مهر تو میشه ،یگانه ی من ،همه ی دنیای من،اولین و آخرینم باش لبخندت منو به اوج میبره و گریه هات منو داغون میکنه شیطنتای دلنشینت منو سرشار از زندگی میکنه صدای مردونه ات بهم ندای یه تکیه گاه محکم دیگه میده،نازنینم من با تو آرامم ،غرق لذتم،زندگی ام همیشه شاد و سالم باش...

و اما سورپرایز امشب خونه ی مامانی بودیم همراه بابات رفتیم بیرون و دور زدیم حدس میزدم میخواد واسم کادو بگیره بعلههه یه بلوز و روسری خوشگل اما این سورپراز نبود !بابا مارو رسوند گفت میره شرکت و موقع افطار(ماه رمضونه پسرکم)برمیگرده وقتی اومد تو دستش یه کیک خیلی خیلی خوشگلللل بود خیلی ذوق کردم خیلی وقت بود سورپرایز نمیشدم!از همینجا از بابا تشکر میکنم بخاطر همه ی مهربونیهای امشبش.

الان ما اومدیم خونه بابا شبکار بوده تو خوابی اما داری غر هم میزنی یکم گریه هم کردی!اما دوباره خوابیدی دیشب خیلییی بد خوابیدی فکر کنم حدودا یکی دو ساعت خوابیدم ازبس بغلت کردمو راهت بردم نمیدونم چت بود.دیشب افطار خونه مامانبزرگ و خاله زری بودیم همه ی فامیل هم بودن تو هر لقمه غذایی که میخوردی واسه خودت دست میزدی همه هم باید دست میزدن برات یکی یکی همه رو کنترل میکردی که دست بزنن!!!شب خوبی بود اما خیلی بد خوابیدی 

مامان جونم نزدیک یه سالته مامان دیروز رفت واست کلی وسیله گرفت واسه تولدت،چون تولدت توی ماه رمضون شده میزاریم بعدش و دو تا تولد میگیریم یکی فامیلای مامان و یکی هم با فامیلای بابا.

عاشقانه عاشقتم...

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله سمیرا و کیارش
17 تیر 93 17:04
یاسمن جونم تولدت مبارک دوست خوبم. از اینکه دوستمی خیلی خوشحالم
مامان یاسی
پاسخ
منم همین سمیرای عزیزم
خاله بهنوش و مهران
19 تیر 93 15:27
تولدت مبارک یاسی جون، مامان مهربون... ایشالله همیشه شادو سلامت باشین عزیزم.
مامان یاسی
پاسخ
مرسی بهنوش عزیزم