کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

روز مادر

1393/2/1 15:42
نویسنده : مامان یاسی
370 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی نبود که مادر شده بودم چون پارسال هم خوشگل من توی دلم بود ولی اولین سالی بود که میتونستم ماما گفتن پسرکمو بشنوم و  چی لذت بخش تر از این؟

پسرک قشنگم جا داره از مامانی تشکر کنیم بخاطر حضورش،بخاطر چشمای مهربونش،بخاطر دستای کارکرده و چروک خوردش،بخاطر سادگیش،خنده های قشنگش،صدای لطیفش،بخاطر همه چیزخدایا بخاطر داشتن مادرم ازت ممنونم که اگر نبود اگر کمک های خالصانه اش نبودمن خیلی وقتها کم میاوردم و نمیتونستم....

از مادرجونتم ممنونم چون خیلی وقتها کمک حالم بود و واست از جون ودل مایه گذاشت مخصوصا وقتی آلرژی ات شدت گرفته بود چون عمه ات هم شرایط تو رو داشت وقتی کوچیک بود مادربزرگت کلی تجربه داشت و منو که از نظر روحی خیلیییی داغون بودم آروم میکرد

و اما اولین سالی که افتخار مادر بودن تو رو تو دنیای واقعی دارم ....حس و حالم دیروز خیلی قشنگ بود تو وقتی به اوج بیقراری میرسی وقتی میای سرتو رو شونم میزاری و اروم میشی یعنی من مادرم یعنی از همه بتو نزدیکترم یعنی مثل همه ی مادرا باعث آرامش کودکم هستم...خدایا شکر...

دیشب تو و بابات واسم هدیه ی قشنگی خریدین تا آخر عمرم حفظش میکنم و بابات مارو شام برد بیرون.و تمام سعشو کرد که بما خوش بگذره مرسی بابای مهربون.دوستت داریم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله بهنوش و مهران
3 اردیبهشت 93 9:53
روزت مبارک خورشید دل کیاوش جون. خدا حفظت کنه برای کیاوش و بابای مهربونش ایشالله سالیان سال در کنار همدیگه خوش و خرم و سلامت باشین عزیزم
مامان یاسی
پاسخ
مرسی بهنوش عزیزم
الهه
3 اردیبهشت 93 15:38
روزت مبارک مادر نمونه
مامان یاسی
پاسخ
مرسی الهه جون
پونه
4 اردیبهشت 93 20:26
روزت مبارک عزیزم انشالله کیاوش خوشکلم قدر مامان مهربونش رو بدونه جیگره خالشه بخدا
مامان یاسی
پاسخ
مرسی خاله مهربونش
خاله عاطفه وآتنا
9 اردیبهشت 93 23:15
سلام عزیزم خوبی ما هم تبریک میگیم مادر شدن تو امیدوارم همیشه درکنار هم شاد وسلامت باشید ووهروز قد کشیدن کیاوش جیگرمون را ببینید وامیدوارم روزهای خوبی د اشته باشید عزیزم کیاوش جون از طرف ما ببوس خیلی دووستتون داریم
مامان یاسی
پاسخ
مرسی خاله های مهربوووونم