کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

نه ماهگیت مبارک عسل مامان

1393/1/26 22:32
نویسنده : مامان یاسی
279 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماه گذشته انگار همین دیروز بود که دنیا اومده بودی چقدر پارسال این روزا بی تاب دیدنت بودم  ساعتها به اینکه شبیه من میشی یا بابات،شیطون میشی یا آروم،تپلی میشی یا نه....فکر میکردم چقدر نصف شب بلند میشدم کیک و آب پرتقال میخوردم تا حرکت کنی و خیالم راحت شه که خوبی.چقدر میرفتم بیمارستان تا صدای قلبت رو بشنوم و آروم شم چقدر اون روزای سونوگرافی رو دوست داشتم چون خانوم دکتر مهربون مانیتور رو میداد سمتم و تک تک اعضای بدنت رو بهم نشون میداد و من تو دلم واست غش و ضعف میرفتم چقدر منتظر روزی بودم که بغلت کنم از بوی تو نفس بکشم،تک تک انگشتاتو ببوسم خدایا لایق اینهمه مهر تو نبودم این فرشته ی پاک تمام زندگیه من شده من هرروز عاشق ترم من هر روز شاکرترم .حافظ کودکم تو باش که قادری و توانا.ما عاشق توایم و حتم دارم خدای ما هم دوستمون داره که مارو شایسته ی کیاوش دونسته...

پسرک عاشقانه عاشقتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بهنوش و مهران
30 فروردین 93 8:44
نه ماهگیت مبارک عزیزم یاسی جان آخ گفتی...واقعا چه دورانی بود...مخصوصا اون کیک و آب پرتقال... ایشالله کیاوش جون رو خدا در پناه خودش حفظ کنه براتون...آمین!
مامان یاسی
پاسخ
مرسی خاله بهنوش همچنین مهران جون شما رو
پونه
31 فروردین 93 20:31
نه ماهگیت مبارک پسر خوشگل خاله
مامان یاسی
پاسخ
مرسی خاله پونه ی مهربون