کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

کوتاه کردن موهات

1392/10/17 22:20
نویسنده : مامان یاسی
217 بازدید
اشتراک گذاری

کیاوشم واسه دومین بار رفتیم موهاتو کوتاه کردیم ایندفعه رفتیم آرایشگاه تخصصی کودک و من خیلی از کار عمو  آرایشگر(خودش این اسمو رو خودش گذاشته)راضی بودم.

شما رو توی یه ماشین موزیکال نشوندن و موهاتو کوتاه کردن خیلی خوشحال بودی و همش سعی میکردی ماشینو بخوری!!اونجا پراز مو بود و من یسره میومدم دستو صورتتو تمیز میکردم آخرشم عمو آرایشگر بهم گفت ببخشید شما پزشکین؟گفتم نه از باباتم همین سوالو کرد و بابات گفت نه ،گفت آخه خانومتون خیلی وسواس دارن!خنده ام گرفت یعنی فقط پزشکها تمیزن؟؟؟؟بابات گفت ایشون پزشک هستن اما از نوع گیاهپزشکخنده

حالا که موهاتو کوتاه کردی بابات میگه شبیه من شدی،بعضی ها میگن شبیه بابایی شدی آخرش ما نفهمیدیم شما شبیه کی شدیچشمک

اما بقول عمه فریده مهم نیست شبیه کیه مهم اینه که خوشگلهنیشخندعینکاز خود راضیو تو زیباترین و خوشتیپ ترین شاهزاده ی دنیایی واسه ی ما...

عاشقانه عاشقتم...

(این لپ تاپم هنوز خرابه وگرنه یه عالمه عکس دارم که میخوام بذارم!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
17 دی 92 22:32
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ تم های جشن تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://temparti.blogfa.com/
دلسارا
19 دی 92 23:57
چیکار کردی با موهای پسرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خاله خیلی اذیت میشد همش موهاش میومد تو چشاش اخه[]
سپیده
5 بهمن 92 1:08
مبارکه.آفرین به مامانی با این آرایشگاه بردنت وای یاسی گیاهپزشک و خوب اومد