کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

خارش لثه

1392/9/4 15:12
نویسنده : مامان یاسی
124 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم اینقدر خوابت سبکه نمیتونم لپ تاپو روشن کنم واسه همین عکست با دوستاتو هنوز نتونستم بذارم همش مجبورم با موبایلم بیام بی هیچ سر وصدایی!!

چند روزه لثه هات میخاره و میخوای همه چیوگاز بگیری!دیشب حدود سه ساعت یه بند گریه کردی مامان فدای اشکات بشه اخرش به لرزه افتاده بودی ما رو هم به گریه انداختی هرکارم میکردم شیر نمیخوردی

اینقدر بابات باهات بازی کرد و رات برد که خنده اومد  رو لبت 

فدات شم که بخاطر دندون داری اینهمه اذیت میشی

دیروز رفتیم دکتر و خانم دکتر گفت غذای کمکیتو شروع کنم البته دوبار بهت فرنی داده بودم امروزم واست درست کردم فکر کنم خیلی دوست نداری!!چون خوب نمیخوری...

مامان عاشقته بابا رسما دیوونته!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
5 آذر 92 2:13
الهی کیاوش کوچولو مطمئنی واسه دندونه ؟ امیدوارم زودی دربیاد راحت شه
سمیرا مامان کیارش
6 آذر 92 14:28
قربونت بره خاله که درد داری ولی قراره یه مروارید خوشگل تو دهنت در بیاد عزیزکم بوس بوس
دلسارا
8 آذر 92 0:04
دکتر دلسا گفت اگه خیلی بی قرار دندون بود یه دیفن هیدرامین به لثه هاش بزنین . دستاتون رو بشورین و بذارین میک بزنه .یه بار در روز دیفن هیدرامین بزنی کافیه مرسی خاله بخاطر راهنماییت