کیاوشکیاوش، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

پسملیه شیطون من

1392/3/7 12:59
نویسنده : مامان یاسی
168 بازدید
اشتراک گذاری

nini sheytoonak

 

سلام گل پسر مامان امروز رفتم صدای قلب کوچولو وخوشگلت رو بشنوم وروجک مامان

سر جات بند نمیشدی خانم پرستار کلی قربون صدقه ات رفت همش در میرفتی عزیز دل

مامان صدای قلب قشنگت مثل رژه رفتن یه عالمه سرباز بود اینقدر تند و منظم و خوشگل

میزد که خانم مهدوی هم خوشش اومده بود و چند دقیقه ای واسم نگه داشت که گوش

کنم اگرچه کلی بالا پایین میپریدی که از دستمون در بری و باعث شادی مامان یاسی

میشدی الهی قربون دست و پاهای کوچوت برم وقتی خانم مهدوی بهم میگفت که دستش

الان اینجاست پاهاش الان اینجاست.....قند توی دلم آب میشد دلم میخواست بغلت کنم

محکم فشارت بدم  و لمست کنم ....

                                                 niniweblog.com 

واقعا دیگه صبرم تموم شده ٥٢ روز واسه مامان یاسی خیلیه همه میگن دیگه چیزی نمونده

اما فقط منو بابا مهدی میدونیم که هر روز واسمون اندازه یه سال طول میکشه......

عاشقانه دوستت داریم و منتظر اومدنتیم

           niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

samira
26 تیر 92 16:45
ای جانم چه بچه ای هس